KUIDAS OSTA LUXURYDREAMS E-POEST? 

1) Valige Luxurydreams e-poest toode ja lisage see ostukorvi.

2) Ostukorv avaneb automaatselt paremalt poolt pärast seda, kui olete valinud toote ja lisanud selle ostukorvi.

3) Selleks, et liikuda edasi maksmisele kinnitage, et olete tutvunud Luxurydreams e-poe kasutustingimustega.

4) Täitke väljad: eesnimi, perekonnanimi, email, telefon. Telefoninumbrit kasutatakse transpordiks. Jätka transpordiga.

5) Transpordi all Luxurydreams e-pood laseb valida transpordiks Smartposti, Omniva pakiautomaadid või kullerteenuse.

6) Jätkake maksmisega. Valige endale sobiv maksmise viis.

7) Pärast tellimuse kinnitamist saadame teile teavituse, kui tellimus on komplekteeritud ja postitatud pakiautomaati.

8) Omniva või Smartpost saadab teile sõnumi, kui pakk on saabunud.

Lisainfo või küsimuste korral kirjutage meie info e-postile info@dreams.ee või helistage +372 5886 8605.

MÜÜGITINGIMUSED

  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
    1.1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna www.luxurydreams.ee (edaspidi e-pood) omaniku Delux Dreams OÜ (edaspidi Müüja) vahel e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  2. Tooted
    2.1. Toodete hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.
    2.2. Toodete hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata.
    2.3. E-poes olevad toodete pildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikest toodetest.
  3. Toodete eest tasumine
    3.1. Toodete eest saab tasuda läbi pangalinkide ja arve alusel.
    3.2. Delux Dreams OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Delux Dreams OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Stripe.com
  4. Toodete tarnimine
    4.1. www.luxurydreams.ee e-poe toodete kohaletoimetamisel on tasuta.
    4.2. Laos olevate toodete tarneaeg on 1-6 tööpäeva ning järeltellimisel olevatel toodetel orienteeruvalt 4 nädalat.
    4.3. Tooted toimetatakse Kliendile Smartposti, Omniva pakiautomaati või kulleriga.
    4.4. Klient on kohustatud enne tellimuse sooritamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Müüja ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
    4.5. Klient saab kauba omanikuks pärast selle eest tasumist.
    4.6. Delux dreams OÜ tooteid tarnitakse Baltikumi piires.
  5. Tagastamisõigus 14 päeva
    5.1. Kliendil on e-poest ostetud kaubale alates kauba kättesaamisest 14-päevane lepingust taganemise õigus (edaspidi 14-päevane tagastusõigus) vastavalt allpool toodud lepingutingimustele.
    5.2. Ostes e-poest, nõustub Klient tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
    5.2.1. Tagastatav kaup peab olema kasutamata.
    5.2.2 Toote tagastamiseks palun täitke taganemise avaldus. Avaldus tuleks esitada aadressile info@delux.ee, et leppida kokku edasiste toimingute suhtes. Toote saab füüsiliselt tagastada salongi Pärnu mnt 139F või läbi Smartposti või Omniva Tallinna T1 Keskuse pakiautomaati, aadressile Peterburi tee 2, Lasnamäe linnaosa, Tallinn.
    5.2.3 Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Tagastamisega seotud postikulud kanname Eesti piires meie.
  6. Garantii
    6.1. E-poe poolt on müüdavatele toodetele garantii 2 aastat.
    6.2. Garantii korras ei hüvitata tooteid ja detaile, mis on kulunud või lõhutud liigset jõudu kasutades.
    6.3. Garantii korras ei hüvitata kasutamise käigus loomulikult kulunud detaile.
  7. Vastutus ja vääramatu jõud
    7.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poolele tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    7.2. Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
  8. Isikuandmete töötlemine
    8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
    8.2. E-poel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
    8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
    8.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku.
    8.5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.
  9. Pretensioonide esitamise kord
    9.1. Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
    9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
    9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
    9.4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise kulud katab veebipood.
    9.5. Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
    9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@delux.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
    9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
    9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
    9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
  10. Muud tingimused
    10.1. Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijavaidluste komisjoni andmed on:

Aadress: Rahukohtu 2, 10130 Tallinn

E-post: info@tarbijakaitseamet.ee
Veebileht: http://www.tarbijakaitseamet.ee
Telefoninumber: +372 6201707

Euroopa Liidu internetipõhine tarbijavaidluste lahendamise platvorm on leitav: http://ec.europa.eu/odr. Antud platvormil saab Tarbija kaebuse esitada nii piiriülese kui riigisisese tehingu puhul.